fredag 3. oktober 2008

Oppsamling.....

EN lien oppsamling fra ca to uker....Kommer meg alikevel ikke noe sted siden jeg ikke har nøkkel til leiligheten, så siden jeg alikevel må sitte å vente, kan jeg likesågodt skrive litt! Vi har vært på foredrag med Eva Joly, ganske interesant! Konsert på La bomba! Noe som egentlig er hver mandag, men dette var første gang jeg var der hvertfall, og det blir nok ikke siste heller! Konserten består bare av trommer og folk danser og hopper rundt, veldigveldig gøy! Vi har vært på Peña, hvor de spiller folklore, men vi hørte nesten ikke noe siden vi satt i bakrommet...Har meldt meg inn på et treningsstudio, endelig! Ellers ville det vært fare for at jeg måttet trille hjem til norge...
Ellers er jo våren begynt, så vi har fått vært å kost oss litt i noen av de mange parkene her! Ellers er det mye lesing og ikke minst litt byturer og dansing:)

Ingen kommentarer: