søndag 28. september 2008

Robba!! av kids...!!!

Ny helg...alt er fint......ute å alt er bra!
Lørdag, ute på en lokal bar i området. Tross alt skulle vi ikke bli FOR sene siden jeg skulle på fornøyelsespark dagen etter....Jeg og Linda vandrer hjem å aner ingen fare mens vi ser en gruppe kids stå å henge(de er tross alt ikke eldre enn sånn 10-16...) Plutselig styrter hele gærnigen med kids mot oss å prøver å ta fra oss lommebøkene (hvor både visakorta, pengene og mobilen er...) en pluss mange er virkelig ikke rettferdig , noe de tydeligvis ikke brydde seg om!! Jeg sloss for harde livet jeg, ikke søren om de skulle få tinga mine,dritt kids!!! Kommer meg heldigvis fra med tinga i behold, så ser jeg tilbake at linda er overfalt av hele flokken....Løper til for å hjelpe.....Vi sliter, men de er jo tross alt ikke så skumle...plutselig drar den ene gærningen fram en svær stokk! men lommeboka nekter jeg å gi fra meg, ikke søren!!!Vi får heldigvis kidsa vekk fra Linda, men da er det en ny gjeng som henger og sliter på meg....Vekk kom vi, men det uten lommebok.....Så nå er jeg uten mobil, nok en gang, uten penger og uten kort.....mens Linda drar ut store floker med hår som de har dratt ut....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vær forsiktig snupp!!
HIWI

Anonym sa...

helsikke å klikka