mandag 15. desember 2008

La última semana

Saa var det tilbake til Buenos Aires og nyte siste stunden der! Egentlig ville det nok lonnt seg aa dra fra Santiago, men hadde jo tross alt satt fra meg masse ting i BA. Den over 20 timers bussturen gikk fort unna med litt soving, fire filmer, matserveringer (spesialmat for amanda!) og ikke minst bingo og klissete latino sanger. Da jeg kom fram tidlig paa morraen dro jeg rett hen til Maxi( som var rimelig gretten over aa ha blitt vekket saa tidlig) og fikk leie et av rommene der. Veldig greit aa bo der ettersom de har takterasse, og jeg maa faa meg litt brunfarge foer jeg drar til Norge (jeg har tross alt ikke bodd paa en strand som alle tror...)
Saa fra torsdag til mandag har det gaatt i ett med et fullpakket program med alt vi (altsaa meg og Birgitte) MAA gjore foer vi drar hjem! Alt fra julegavehandelg og markeder, masasje, balettoppvisning, tangotime, biffspising, badeland, soling, og til kveldsaktiviteter som fester, stambaren (Puerto Roja) og salsaclubber. I dag fór Birgitte, saa jeg maa klare meg uten kartleser, ikke minst min private bank....Men at vi baade titt og ofte ender med aa snakke i kor og sier akkurat de samme tingene er kanskje et tegn paa at vi trenger litt pause...(men kommer til aa savne deg!)

Uansett, naa har jeg forsont meg litt med tanken paa aa dra hjem, og gleder meg til aa mote alle! Saa naa gjenstaar det bare pakking og det aller siste av ting som maa gjores! Blir nok noen rolige dager i leiligheten med Pedro og Maxi de neste dagene

1 kommentar:

Birgitte sa...

Min favoritt-blog-skribent! Fantastisk å lese blogen din! Eg savner BsAs enda meir når eg les innlegga dine. Vi hadde så gooode dager sammen den siste tida! Glad for å høre at du har komt deg trygt heim. Mange besos fra din personlige bank:) hihi.. Birgitte