mandag 25. august 2008

Leiligheter og nordmenn

Dagen er søndag og det er siste dag på hostellet....litt småtrist i grunn, hadde begynt å like meg her. men sånn er det! Italienske Tony skal faktisk også bli igjen her i Buenos Aires noen måneder, så da har jeg hverfall et bekjentskap til senere. Har dessuten funnet ut at Italiensk er utrolig fint, så det neste blir å lære Italiensk! Uansett, det er hvertfall siste dag. Taxi sjoføren kom for å kjøre meg til dit jeg skulle møte de andre studentene fra Norge/Sverige, men typisk mistet jeg addressen rett før, så vi kjørte rundt for å lete etter noen hvite mennesker...jaja

Fikk leilighet sammen med Linda, Lén og Kristin i Mexico gata. Leiligheten var over all forventning, så her kan jeg lett bo! Vi har tilogmed adskilt spisestue og stue og eget kjøkken som er fullt utstyrt. Ikke minst et badekar:) Mannen som bor ved siden av (vi er litt uenige om det bare er en nabo eller han vi leier av...) er helt utrolig! Han har tilogmed gitt oss nøkkelen til leiligheten hans i tilfelle det skulle være noe...

2 kommentarer:

LindaLekepistol sa...

Han er bare en nabo!!!!!;P

amandapaatur sa...

hehe, tror ikke det!litt flaut at jeg har bedt ham om aa fikse doen vaar i saafall!