fredag 29. august 2008

opplæring i voldsalarm

Lite timer denne dagen også, som alle andre dager:P derfor tok vi oss en tur på café etter skolen, å ble kjent med litt flere av studentene, det er jo alltid greit! eller egentlig ikke, siden vi skal lære spansk...Senere på dagen gikk jeg på leting etter håndkle og endte opp med en flere timers gåtur og kjøpte til slutt ett like ved hvor jeg bor....men nå fikk jeg nå sett litt mer av byen, som er så stor så stor!Fant dessuten et treningssenter som ligger like ved, så tenkte jeg skulle begynne å trene der! Antagelig vente til etter helga, så slipper jeg å tenke på å være sunn fram til da:P På kvelen skulle jeg møte Tony for å spise middag med han. Så har det seg jo sånn da at Argentinerne spiser så sent....etter kl ni, nærmere ti/elleve og vi skal jo egentlig ikke gå alene på kvelden. Men jeg fikk full opplæring i Linda sin voldsalarm, så da gikk det jo bare finfint:) Tony (Lovte å skrive om han slik at han kunne se navnet sitt i bloggen..)studerer noe musikkterapi greier så han skal nå begynneå jobbe på et "galehus" her, men han skulle vist forklare nærmere hva det gikk ut på når jeg blir litt flinkere i spansk.....Dessuten skal han hjelpe meg å finne en jobb her, så det blir bra!!

Ingen kommentarer: