tirsdag 26. august 2008

Litt skole, Sandazas og Palermo

Dagen begynte med skole kl 08-09.30....føles ekstremt unødvendig å stå opp for så lite, men så får vi mye igjen av dagen også! Etter skolen var jeg å lekte litt på Sandanzas, hvor jeg fikk kaffi og kaker:) Tony (italieneren) ble med meg etterpå for å kjøpe nytt sim kort, ettersom han visste om et "sinnsykt" bra sted..! som han ikke huska hvor var...Men vi fikk tak i et simkort til slutt alikevel. Da vi kom tilbake til Sandanzas fant vi dessuten ut at jeg hadde lagt igjen skole bøkene, så da var det tilbake nok en gang...:P Etterpå dro jeg opp til leiligheten til Maria og Celine ++De hadde et misunnelsesverdig kjøkken!!og to bad!Uansett. Så dro vi til Palermo for å bruke litt penger....er tross alt veldig kaldt her, så vi hadde bruk for noen gensere! T-banen er jo ikke akkurat så dyr i seg selv heller, 2 kr en vei. Dagen gikk med til å traske rundt i butikker og kjøpesenter og bli kjent! Men selvom ting er billig, skal pengene rekke lenge, så vi kjøpte ikke mye.

Ingen kommentarer: