tirsdag 18. november 2008

Casa Grande

Naa har jeg hatt min andre natt her paa Casagrande, hvor jeg har havnet paa dormis med to brasilienske motorsykkelgutter, en pensjonist fra England, og noen porteñoer (fra hovedstaden). De brasilienerne var her bare forste natta, og godt er det, for det var ikke mange av oss andre som klarte og sove oss gjennom snorkingen (vi snakker ikke vanlig snorking, det hortes ut som han skulle död, bokstavelig talt!) De skulle dessuten ha meg med paa motorsykkelen til Brasil...men takket fint nei til det! Tror ikke mamma hadde blitt videre begeistret heller.... Dagen i gaar tilbrakte vi paa stranden, jeg og to til fra hostellet. Vi fikk akkurat en time för vaeret braatt skiftet og vi ikke hadde saa mye valg enn aa dra tilbake. Resten av dagen var jeg med Peter (porteño) Vi var aa spiste, gikk tur langs strandpromenaden, han viste meg byen, saa tok vi et par öl paa en bar i naerheten. Ikke minst har jeg laert en hel del Argentinske uttrykk! Peter skulle egentlig hjem i gaar, men vi hadde det saa goy at han bestemte seg for en natt til, för han maa tilbake til jobben. Saa naa har vi planlagt at han skal si opp jobben, saa skal vi dra paa tur nordover i argentina og opp til Bolivia om en maaneds tid...haha, vi faar se hva det blir til.
Marina (ei dame vi har blitt kjent med gjennom Kulturstudier) har jo ogsaa lagt en hel del planer for meg....Masse folk jeg skal treffe naar jeg kommer tilbake til Buenos Aires...For jeg skal bli privat laerer i Engelsk, barnepike og bartender, jeg skal ta massasje kurs og hun har sett seg ut en kjaereste for meg! Saa hun styrer paa og ordner, alt er vel kanskje ikke LIKE realistisk.

I dag skal jeg treffe Cristian, en jeg traff paa flyet ned til Argentina. Han föler vistnok et lite ansvar for meg siden jeg er paa besök i byen han, alene.

Ingen kommentarer: