fredag 7. november 2008

Første eksamen feeerdig!

Det har ikke BARE blitt lesing (bare nesten)

nye "hobbyen" vår....mange morsomme ord!

Etter en uke med lesing, pugging og atter lesing og ikke minst angst, så er det verste over! Men samtidig så betyr det jo at de andre snart drar...noe som blir litt trist...Og jeg må finne ut hva jeg skal gjøre, eller hvor jeg skal gjøre av meg, ikke minst! Nå har våre naboer tilbudt meg et rom i de sin leilighet, så det er absolutt noe som er under vurdering. Å bo med en sko designer, en fotograf og en musiker kan sikkert bli spennende:P At de har en deilig stor takterasse er heller ikke å forakte! Ellers blir det å dra sør over til Mar del Plata eller en annen by med STRAND! Det begynner å bli ganske så hett for tiden (38,6 grader i går..) Siste alternativ er å forlate Argentina å dra nordover mot Colombia (eller noe i den duren..) Men det er jo ingen steder de prater så fin spansk som her i Argentina..!

Ingen kommentarer: