mandag 24. november 2008

Tangoinnettellerannet....

Back in BA, denne gangen hadde jeg ikke lenger noen leilighet, saa fant et hostel (tango noe..) bare tre kvartaler fra der jeg allerede bodde... Klarer jo ikke gi helt slipp! Her blir det ikke akkurat noe saerlig spanskprating da...De fleste er fra englandnewzealandisraelosv...og med daarlige spanskkunnskaper! Menmen, er jo ikke lenge jeg skal vaere her. Blitt kjent med noen svensker blandt annet pa hostellet og paa lördagen (om det ikke var fredag..) saa dro vi paa verdens störste putegrig arrangement(eller verdens störste mobbeaksjon..!) "ta homsen" "ta turisten" "ta negern" -saa delljer alle lös det de kan paa offeret! Etterpaa hadde vi en aldri saa liten piknik i en av Palermos sine mange parker, med baguetter oliven og vin, mnes vi saa paa at solen gikk ned (eller noe i den duren...)

Ellers var planen at jeg skulle til Mendoza allerede i dag (eller helst i gaar..!) men saa er det jo det evige stresset med bare aa ha et kredittkort for haanden. Det gikk ikke ann aa ta ut noe fra, saa naa naar jeg har overfört penger fra kontoen tar det jo aar för kortet funker igjen! Med andre ord, de siste pesosene brukes med nöye planleggeing (som blandt annet internettcafé..!) Saa en banan og en liten empenada var det amanda fikk aa spise i dag, saa med andre ord saa krysser jeg fingrene for at jeg har penger i morgen!

Ingen kommentarer: