mandag 15. september 2008

fredag/lørdag ellers litt fra uka:)

Nok en uke var forbi, og hva har vi egentlig gjort? si det...
Vi har tross alt veldig mye pensum vi må gjennom, på spansk vel å merke...:P Så det tar fort noen timer å komme seg gjennom noen sider.

Nå har Maxi(han vi leier av) dratt til Tyskland med designerskoa sine, så nå er det Russeren Arsenic som er han vi skal forholde oss til angående leiligheten. Vi trodde kanskje det skulle bli litt mer styr på ting nå, men neida...:P "Det haster ikke?" også ler han....Det er som regel reaksjonen vi får når vi prøver å få fikse ting som blandt annet doen, kjøleskapet, lys eller vaskedama som ikke kom lenger. Kjøleskapet som plutselig ikke funket var vel også egentlig min feil...ettersom jeg trodde kontakten til kjøleskapet tilhørte brødristeren...

Fredag kom Marina på besøk (hun som har kontroll over leilighetene) for at vi skulle skrive under på inventarlista. Vi regnet med det skulle ta en halvtimes tid, men det ble fort nærmere fem timer, så å ha noe mat fremme til neste gang er nok ikke så dumt! Nå har vi hvertfall fått en hel del nyttig informasjon over ting å gjøre, steder å dra både i Buenos Aires og utenfor. Jeg fikk fortalt at jeg ønsker å bli her etter studiene og, så hun skulle sette meg opp med noen Argentinere som kanskje kan hjelpe meg med jobb osv, så det blir bra!!

Ingen kommentarer: