fredag 5. september 2008

katteparty

Nå som jeg endelig trodde våren og varmen var på vei, våkner jeg opp til en av de kaldeste dagene så langt! Jeg angrer dypt og inderlig på at jeg ikke tok med meg boblejakken min! Så hvis noen har tenkt seg til Argentina noen gang mellom juli-sep, så ta med dere boblejakke og ullundertøy! (et godt råd) Har heldigvis en søt kariTraa ullundertrøye med meg som hjelper godt under genseren og jakka, men det er bare ikke nok....Yr.no låver heller ikke noe bedre vær med det første desverre. Uansett. Vi skulle på et marked i Palermo i dag, det fant vi ikke. Det vi fant derimot var en park. Dette ville vært parken med stor K for alle katteelskere (noe jeg ikke er..) Det krydde av dem, overalt. Ålte seg innpå deg så fort du tok fram maten.... Asker gutten hadde tatt med seg noe line (tau) greier som han hengte opp mellom to trær for å gå på, men det tok ikke lange stunden før vi ble bedt omm å fjerne det...Vaktene var vist litt redde trærne skulle ta skade.
Så da var jeg tilbake i leiligheten. De andre tuppelurene har dratt på ekskursjon til Pampas områdene mens jeg skal ut på en Argentinsk grillfest om ikke så lenge. Hadde egentlig avtalt å spise middag med huseieren vår...Siden de andre er dratt tenker jeg vi tar det en annen gang, så håper ikke han stikker innom før jeg har dratt ut!

Ingen kommentarer: