tirsdag 9. september 2008

Mandag-Barcrawl

I dag hadde Maria bursdag, saa da var planen aa dra paa barcrawl (skikkelig syden ja...) For det ble det derimot intensiv lekselesning for aa lette litt paa samvittigheten at vi skulle ut... De andre (Linda,Len og Alex) gikk automatisk it fra at jeg visste det hvor det var( hadde vel kanskje gitt uttrykk for det...) Men jeg hadde hört av ei som hadde hört av en som trodde det var....Saa vi hadde egentlig ikke peiling og vi fikk ikke tak i noen av de andre heller, Saa de andre var ikke superhapppy da akkurat:P Fant hvertfall en internet cafe da som jeg fikk komme inn paa selv om de hadde stengt for aa finne addressen paa hjemmesiden. Kom ut saa fornoyd og bli fordi jeg hadde funnet stedet, men typisk hadde jeg sett paa feil dato....Men alt endte hvertfall godt, vi fikk tak i de andre og barhoppinga begynte:) En i crewet jobba hvertfall utenom med frivillighetsarbeid blandt barn og ungdommer i La Boca (fattigströket) og lurte paa om jeg kanskje var intresert i aa bli med paa det. Det var jeg jo selvsagt, saa naa venter jeg bare paa mail fra han, slik at jeg kan begynne! Da kan man gjöre noe bra, samtidig som det vil jo hjelpe masse paa spansken!

Ingen kommentarer: